Jak informują urzędnicy, w tym celu przy Placu Ratuszowym 6, na pierwszym piętrze w pokoju 111 zostały uruchomione trzy dodatkowe stanowiska do obsługi interesantów.
W pierwszej kolejności będą przyjmowane deklaracje właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (DGO-2, działalność gospodarcza, instytucje, itp.) oraz właścicieli nieruchomości wielolokalowych, w których zarząd lub zarządca został wybrany (DGO-1, deklaracje składa tylko zarząd spółdzielni lub zarządca wspólnoty).
Po 15 marca deklaracje będą mogli składać właściciele domów jednorodzinnych oraz właściciele nieruchomości wielolokalowych, w których zarząd lub zarządca nie został wybrany (DGO-3, deklaracje składają właściciele i współwłaściciele). Deklaracje są przyjmowane do 29 marca.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?